Darwin's Yearbook -- Banana Joe
Apabila Pengetua Brown beri tugas kepada Darwin untuk siapkan buku tahunan sekolah, Darwin minta Banana Joe, si pelawak kelas, untuk hantar gambar swafoto yang biasa untuk diletakkan di muka depan. Tapi tak ada yang biasa dengan Banana Joe.