Gumball ingin bertanding untuk menjadi Presiden Sekolah dan dia perlukan calon pasangan. Bila dia mengajak Penny, dia mendapat jawapan luar dari jangkaannya. Memaparkan klip lucu daripada enam musim pertama 'The Amazing World of Gumball'.