Things Fall Apart
Vanja lawat Bozo buat kali pertama, Rayne dan Chidi berjauhan, Tigerlily ke Turkiye untuk bersatu semula dengan Adnan, Faith bercerita tentang zaman kecilnya kepada Loren, Niles cuba leraikan ketegangan dengan Matilda, dan Brian bertemu ibu Ingrid.