The Razor's Edge
Brian dan Ingrid berpisah penuh emosi. Loren dan Faith buat keputusan penting. Encik Arc harapan terakhir Nile untuk jayakan perkahwinannya. Tigerlily cuba kagumkan keluarga Adnan. Veah bertemu bapa Sunny dan ketakutan Sunny yang paling teruk jadi nyata.