Great Expectations
Rayne lihat masa depan dengan seorang lelaki buta di Nigeria, Tigerlily merancang untuk kahwini tunangnya pada hari pertama mereka bertemu, Loren bersiap untuk bertemu transgender impiannya, dan Brian sorok beberapa butiran kemalangannya daripada Ingrid.