Brave New World
Hari perkahwinan Tigerlily berpusatkan Adnan. Loren beritahu Faith dia bukan pengamal monogami dan telah dijangkiti STI. Niles pergi ke Ghana. Brian harapkan permulaan baru dengan Ingrid. Rayne dan Chidi cuba menyelaraskan pandangan mereka yang berbeza.