Maybe in Another Life
Tigerlily dan Adnan melalui pergaduhan besar. Ketegangan antara Rayne dan kakak Chidi memuncak. Niles belikan Matilda cincin. Vanja terpesona dengan Bozo walaupun dia ada kesalahan masa lalu. Brian dan Ingrid menjadi fizikal. Loren berjanji untuk setia.