A Tale of Two Cities
Rayne bertemu dengan teman lelakinya yang buta, Chidi, buat kali pertama, Tigerlily amat gementar, Loren mendarat di Filipina, dan Brian menguji Ingrid, tetapi adakah ia terlalu cepat?