Tell All, Part 2
Dalam bahagian kedua acara Tell All, kita lihat sebab sebenar Joey hampir terlepas penerbangan. Veah dan Adnan berselisih hal agama, Brian berikan kejutan tentang Ingrid, dan Niles pergi dalam kemarahan. Kemudian, perkelahian tercetus di belakang pentas.