Dansul
Bertie n-a mai văzut-o pe Tuca de câteva săptămâni și nu e sigură dacă ar trebui să-i dea spațiu sau să lupte pentru prietenia lor! Momente dramatice au loc la carnavalul anual din Orașul Păsărilor.