Prieten nocturn
Tuca are de-a face cu insomnie și singurătate în fiecare noapte, așa că decide să exploreze Orașul Păsărilor când toată lumea doarme. Bertie gestionează un subit episod al sindromului intestinului iritabil, iar Speckle are un nou ceas de mână.