Mușchiul
Un nou proprietar? O nouă creștere a chiriei? N-o să-ți meargă azi, Gentrificatorule! Tuca și Bertie se confruntă cu un nou administrator, o persoană misterioasă, în timp ce Speckle face eforturi pentru a termina construcția casei lui ideale.