Petreceri în pijamale
Tuca e prinsă în senzația de bine pe care i-o dă noua ei idilă pasională, în timp ce Bertie își amintește momente din prietenia lor. De asemenea, Bertie cumpără FOARTE MULT lapte în acest episod.