Săptămâna cadavrelor
Cadaveri fericit! E Săptămâna Cadavrelor și gașca vizitează familiile lui Tuca și Bertie, cu ocazia sărbătorilor. Ce e mai sinistru, toate imaginile morbide sau complicata dinamica de familie?!