Kyle
Bertie intră într-un blocaj la muncă și decide să fie una dintre băieții-păsări, în timp ce pasiunile Tucăi o conduc la un nou job plin de adrenalină. Oare fetele noastre își vor gestiona noile puteri cu simț de răspundere? Nu.