Tuffy Fluturașul
Tuffy și Jerry se prefac că sunt fluturași, îl păcălesc pe Tom și cauzează tot felul de probleme până când Ducele în prinde pe Tuffy cu intenția de a-l adăuga la colecția lui de fluturi.