Mustăți
Este un concurs al mustăților când Tom bea din greșeală o poțiune tonică pentru păr lăsată desfăcută de către Jerry iar Butch își dă seama că trebuie să dobândească și el păr facial pentru a concura pentru atenția lui Toodles și a lui Doolface.