Părul gri
După ce descoperă fire de păr gri Spike decide că e prea bătrân să mai fie masculul alpha în casă ceea ce îl face pe Tom să-și schimbe atitudinea. Jerry trebuie să acționeze rapid ca să-l convingă pe Spike că încă mai este câinele alpha.