Dur sau gentleman
Tom concurează cu Butch pentru a îi dovedi lui Toodles că el este un gentleman mai bun. În tot acest timp Jerry îl cheamă pe Vărul Mușchi care demonstrează cum se poartă un adevărat gentleman.