Mingea
Ciondăneala dintre Tom și Jerry duce la distrugerea unei mingi de baseball cu autograf al lui Rick. Tom încearcă să-l asculte, dar Jerry are alte idei iar mingea este curând pierdută. Ei fug după minge prin tot cartierul, dar o pierd iar.