Șoricelul sportiv
Supraponderalul Jerry începe să se antreneze prin ridicarea greutăților supravegheat de verișorul său Mușchi. Pentru a nu rămâne codaș și Tom începe să ridice greutăți ceea ce duce la o concurență epică între motan și șoarece.