Prima zi la colegiu a lui Sheldon e dată peste cap de noul lui profesor de filosofie, domnul Ericson. De asemenea, Mary și Brenda trăiesc prima zi la gimnaziu a lui Missy ca și cum ar fi chiar a lor.