O criptă mucegăită și un test de sarcină
Dale și Meemaw încearcă să rezolve probleme din relația lor, în timp ce joacă Dungeons & Dragons cu Sheldon și Missy. Între timp, Mary și George călătoresc cu antrenorul Wilkins și soția acestuia.