Tabăra de biblie și un car al iubirii
Sheldon se găsește într-o relație feroce de concurență cu Paige, după ce mamele lor îi forțează să meargă la școala de vară pentru studiul bibliei. Între timp, George e furios atunci când Georgie face o achiziție discutabilă.