Sheldon refuză să meargă cu mașina după ce are un accident cu Meemaw. Apoi, Missy le folosește trauma ca un avantaj la școală. Între timp, Meemaw e forțată să ia microbuzul bisericii în timp ce mașina ei e la mecanic.