O cutie-comoară și Meemaw a științei
Sheldon, Dr, Linkletter și Meemaw fac echipă pentru un experiment științific. De asemenea, Mary e geloasă că pastorul Jeff și Brenda petrec atât de mult timp împreună. Iar Georgie are un nou job secundar.