Atunci când Fiscul îl acuză pe Sheldon că a făcut o greșeală, el ar face orice pentru a demonstra că aceștia se înșală. Apoi, când Dale este forțat să aibă o colonoscopie, încearcă să o convingă pe Meemaw să i se alăture.