Sheldon obține, pentru durata verii, jobul său de vis la muzeul de trenuri local. De asemenea, George și Missy formează o legătură atunci când Missy intră într-o nouă etapă a vieții de femeie, iar Georgie descoperă plăcerea vinovată a lui Mary.