Un nou meci dintre Beverly Eagles și South Crenshaw creează tensiune pentru toți jucătorii, dar mai ales când Darnell propune un pariu pe care Spencer nu poate să-l refuze. Jordan își dă seama că are nevoie de ajutor și apelează la Billy și Laura.