Spencer nu e într-o formă bună, iar Grace, Billy, Laura, Olivia și Layla merg alături de el. Știind că trebuie să ia o decizie importantă, comunitățile din Crenshaw și Beverly Hills se strâng în jurul lui, pentru a-și arăta sprijinul.