Spencer nu știe unde să joace fotbal și e uimit când află pe cine a adus tatăl lui în echipă. Jordan suportă consecințele după ce nu a luat în serios următorul său meci de fotbal. Layla se supără pe Spencer după ce Olivia i-a dat de gol planurile.