Când Spencer încearcă să vorbească cu Layla despre ce se întâmplă, lucrurile nu merg exact cum și-ar fi dorit. E reuniunea de 25 de ani de la terminarea liceului a lui Billy, Corey și Grace, ceea ce scoate la suprafață amintiri și treburi neterminate.