Spencer este îngrijorat deoarece Coop nu ia totul în serios și îi cere ajutorul lui Layla. Olivia încearcă să-și dea seama dacă a luat alegerea corectă atunci când i-a vorbit lui Billy despre Asher, ceea ce l-a făcut pe Billy să ia o decizie dificilă.