Billy și Grace își fac griji că Spencer o să se forțeze prea mult înainte să fie gata, ceea ce ar putea înrăutăți situația pe termen lung. Hotărâți să-și asigure viitorul în fotbal, Spencer, Darnell și Jordan se hotărăsc să viziteze câteva colegii.