După ce câștigă campionatul la nivel de stat, Spencer James trebuie să ia o decizie dificilă, care ar putea să-i afecteze reputația. Billy își dă seama că trebuie să facă niște schimbări majore pentru ca viața lui să intre din nou pe un făgaș normal.