Issa are nevoie de niște vibrații pozitive după petrecerea din cartier și face tot ce poate pentru a ajuta diverși oameni prin L.A., devenind într-un final o sursă neașteptată de confort. Între timp, Kelli își îndeamnă prietenii să se împace.