Când Issa și Condola se hotărăsc să înfrunte problema direct, Lawrence nu se simte confortabil. Molly, care e în căutarea unei conexiuni reale, încearcă să-l facă pe Andrew să se deschidă în timpul unei întâlniri atent organizate.