A sosit momentul petrecerii, iar Issa e hotărâtă să ofere un eveniment memorabil, în ciuda unor surprize. Între timp, Tiffany se bucură de o pauză departe de copilul ei, Kelli are un nou iubit credul, iar Molly încearcă să renunțe la o ranchiună.