În timp ce membrii familiei lui Molly sărbătoresc Ziua Recunoștinței împreună, Issa și Ahmal se hotărăsc să facă propriul lor eveniment. Între timp, când Lawrence merge acasă la Condola pentru Ziua Recunoștinței, noul cuplu pășește pe teren ciudat.