George Lopez: Tu ești de vină, nu eu
Protagonistul acestui solo de excepție este George Lopez, unul dintre cei mai îndrăgiți artiști latino. Ceea ce urmează este un eveniment stand-up care a avut loc în fața publicului din Nokia Theatre, Los Angeles.