Dă-mi bărbatul tău!
O doctoriță măritată cu un chirurg are o aventură cu un bărbat mai tânăr. Acesta are o relație cu o prezentatoare meteo, care-l înșală cu chirurgul.
O doctoriță se simte singură pentru că soțui ei, chirurg, e obsedat de muncă. Ea are o aventură cu un bărbat mai tânăr care are o relație cu o prezentatoare meteo. La rândul lor, prezentatoarea meteo și chirurgul au o aventură.