Fetele se întâlnesc ca s-o ajute pe Tiffany cu fetița ei. Mai târziu, Issa se chinuie să pună la punct detalii importante pentru petrecerea de cartier și îi cere ajutorul lui Molly ca să se poată folosi de cunoștințele lui Andrew.