Iubire de conveniență
Irene e silită să-și dea afară ziaristul favorit, pe Tom. Când o ajută cu mașina, Tom își rănește spatele. Rămas fără asigurare medicală, Tom nu-și poate permite operația extrem de scumpă ce i-ar putea vindeca spatele...