"Sunt spion" se întoarce
Un agent retras din activitate află că fiica sa a fost recrutată de fostul său partener din CIA. Urmează deci o combinație de acțiune și de comedie din care nu lipsesc CIA, KGB-ul, China și vechi prieteni dintr-o lume apusă.