Campion american
Chuck face o mișcare dramatică, ca să-i ajute pe Wendy și Senior. Taylor vrea să-l atace pe Axe, încercând să saboteze pe cineva apropiat lui. Axe se ocupă de dificultățile de la Axe Capital. Chuck își dezvăluie prioritățile.