Fereastra Overton
Axe Cap suferă un atac într-un moment crucial. Taylor se gândește să intre în afaceri cu un partener neașteptat. Axe îi cere ajutorul lui Chuck. Chuck face o mișcare îndrăzneață, ca să-și avanseze cariera.