Cel mai tare joc al lui Chucky Rhoades
Sezonul 4 începe cu Axe strângând rândurile, hotărât să se ocupe de distrugerea lui Taylor. Cum nu mai e avocat, Chuck se luptă să-și recapete puterea. Taylor face tot ce trebuie ca să-și mențină compania la suprafață.