Anul Nou
Wendy și Taylor se pregătesc pentru o zi importantă. Wags intră în contact cu latura lui sensibilă. Legătura dintre Axe și Wendy se întărește, când el își amintește un moment crucial. Connerty reia legătura cu o persoană din trecut.