Un adio perfect
Chuck începe să lucreze într-o nouă funcție. Axe e surprins de un vizitator din trecutul lui. Wendy se lovește de consecințele acțiunilor lui Chuck. Taylor se duce la o organizație care are un trecut cu Axe.