Orașul găinilor
Axe trebuie să intervină când un pont de la Dollar Bill merge prost. Chuck se confruntă cu o amenințare pentru noile lui aspirații în carieră. Wendy și Axe pun la cale un plan ca să deraieze afacerea lui Taylor. Taylor primește un oaspete important.